.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال کناره گیری پرسپولیس از لیگ برتر!
تیم فوتبال پرسپولیس با شکست مقابل ذوب آهن در رده انتهای جدول باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، این شکست اما موجی از اعتراضات بی سابقه را به سبب داوری نامتعادل علیرضا فغانی ایجاد کرده است. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در تماس با ورزش سه اعلام کرد در پی اعتراضات مکرر مردمی و تماس های بیشمار از شب گذشته با باشگاه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، پرسپولیس احتمال کناره گیری از لیگ برتر یا عدم حضور در بازی آینده مقابل فولاد را بررسی خواهد کرد.

این تصمیم فردا در هیات مدیره پرسپولیس به بحث گذاشته خواهد شد و اگر احتمال آن زیاد نباشد به صورت علنی درباره آن صحبت خواهد شد. پرسپولیسی ها به جز بازی اول مقابل پدیده در 3 بازی متوالی اعتراضاتی به نحوه قضاوت داوران داشته اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ماتوزَلِم 30 مرداد 1394
فغانی حیا کن تیم ما رو رها کن
هوادار 31 مرداد 1394
اتفاقا به جای آنکه پولهای میلیاردی به بازیکنانی بدهید که هیچ تعصبی به تیم ندارند و در زمین فقط راه می روند و بازیکنانی که در حد لیگ دوم هم نیستند ،این پولها را خرج امور خیریه نمایید .داوری؟ یک بهانه است ..غیرت بازی کن نمی بینیم . حال ندارند راه بروند
ابوذر 31 مرداد 1394
مثل مدیرانی که فهمیدن دارن اخراج میشن سریع استعفا میدن پرسپولیسیها هم دیدن دارن به لیگ یک سقوط میکنند میخوان کناره گیری کنند
فیضی 31 مرداد 1394
وزير ورزشي كه وعده واگذاري تيم را داد چند مشتري برايش پيدا شد با قيمت بالا ديد نمي تونه مفت هاپولي كنه هر بار به دليلي واگذار نشد بعد ديد روز به روز بر مشتريان پرسپوليس اضافه ميشه كلا كنسل كرد . و كمر به نابودي تيم بست . چند ساله زمان يارگيري نه مدير عامل تعيين ميشه نه اسپانسر و نه از بودجه خبري هست . شمارو به خدا به اسامي بازيكنان تيم نگاه كنيد . تيم هاي ليگ يكي بازيكنان صاحب نام تري دارند . با اين وجود باز اين جوانان با غيرت زيبا بازي مي كنند . بوسيله داور نابود ميشوند . اساس اين ورزش بيخود است چطور يك وزير مي تواند هم پرسپوليسي باشد هم استقلالي و براي هر دو تيم هيات مديره و مدير عامل انتخاب كند ؟
نا شناس 30 مرداد 1394
بیچاره داور تا می بازن داور مقصر میشه.
نا شناس 30 مرداد 1394
,واقعا داوری افتضاح بود . چه بهتر بود که کنار بکشید . در ضمن این مهاجمان هم بیشتر دقت کنند فاصله2 متری را گل نمی کنند.
پرسپولیزی 31 مرداد 1394
بهتر از این نمیشه . زودتر اقدام کنن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.